ADI SOYADI | UNVANI | E-POSTA ADRESi | TELEFON/DAHİLİ |
Sezer KAYA |
Şube Müdürü | sezerkaya@odu.edu.tr | 0 (452) 226 52 25/2402 |
Gamze DUMAN |
Bilgisayar İşletmeni | gamzeduman@odu.edu.tr | 0 (452) 226 52 25/2415 |
Çisem PİRDAL |
Sürekli İşçi | cisempirdal@odu.edu.tr | 0 (452) 226 52 25/2426 |
Görev Tanımları:
1- Kurum içi ve dışı kişi ve kuruluşlardan gerek posta gerekse kurye aracılığı ile Başkanlığımıza gelen ve giden tüm evrakların EBYS üzerinden kayıt işlemlerini kontrol ve takibini gerçekleştirmek ve Daire Başkanının incelemesine sunmaktır. Daire Başkanının ilgili Şube Müdürlüğüne sevki sonrasında Şube Müdürlüğünce ilgili birimlere havale edilen evrakın zimmetle dağıtımını gerçekleştirmek,
2- Başkanlığımız hizmetlerine ilişkin, Kurum içi ve dışı kişi ve kuruluşlara gönderilecek evrakla ilgili olarak iç ve dış resmi yazışmaları gerçekleştirmek,
3- Üniversitemiz personeline ait araç bilgilerinin plaka tanıma sistemine eklenmesi veya silinmesi işlemlerini yürütmek,
4- Üniversitemiz Rektörlüğü ve bağlı birimlerinin araç talepleri doğrultusunda görevlendirme işlemlerini yapmak ve araç görevlendirme işlemlerinin kaydını tutmak,
5- Şehir içi ve şehir dışı araç görevlerinde avans açılması hakkında yazışmaları gerçekleştirmek,
6- Başkanlığımız bünyesinde bulunan idari peronel, özel güvenlik ve sürekli işçilerin izin işlemlerinin takibini yürütmek,
7- Başkanlığımız bünyesinde bulunan personelinin fazla çalışma puantaj kayıtlarını tutmak,
8- Birimde yürütülen faaliyetlere ilişkin kurum içi ve kurum dışı yazışmaları hazırlamak ve birimle ilgili her türlü evrakı standart dosya düzenine göre dosyalamak ve arşive kaldırmak,
9- Daire Başkanı tarafından verilecek diğer görevleri yapmak.
İlgili Mevzuat:
2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu
Resmî Yazışmalarda Uygulanacak Usul Ve Esaslar Hakkında Yönetmelik
Yükseköğretim Kuruluşları ve Yükseköğretim Kurumları Saklama Süreli Standart Dosya Planı