ADI SOYADI | UNVANI | E-POSTA ADRESi | TELEFON |
Sezer KAYA | Şube Müdürü | sezerkaya@odu.edu.tr | 0 (452) 226 52 25/2402 |
Fatih YERLİ | Şef | fatihyerli@odu.edu.tr | 0 (452) 226 52 25/2414 |
Öznur ÇALIŞKAN | Şef | oznurari@odu.edu.tr | 0 (452) 226 52 25/2423 |
Görev Tanımları:
Müdürlüğümüz, görev kapsamındaki mevzuat hükümleri doğrultusunda Başkanlığımız kadrosunda bulunan idari personel ile Üniversitemiz bünyesinde bulunan 4-D sürekli işçi (Temizlik-Güvenlik-Büro) personellerinin maaş, diğer ödemeler ve özlük faaliyetlerini yürütülmesini gerçekleştirmekle görevli olup İdari ve Mali İşler Daire Başkanına karşı sorumludur.
1- Başkanlığımız kadrosunda bulunan idari personel, özel güvenlik personeli ve sürekli işçilerin maaş tahakkuk ve özlük işlemlerini gerçekleştirmek,
2- Başkanlığımız kadrosunda bulunan personelin tenkis-tahsis yer değiştirme işlemlerini KBS sistemi üzerinden gerçekleştirmek,
3- Nakil gelen, ücretsiz izinden dönen personellerin maaş işlemlerini yapmak, ücretsiz izne ayrılan ve istifa eden personele ait borç çıkarma evraklarını hazırlamak,
4- Ek çalışma karşılıklarını yürütmek,
5- Başkanlığımız kadrosunda bulunan personelinin muhtelif sebeplerle (doğum, ölüm gibi) sosyal yardımlardan yararlanacak olan personelin tahakkuk ödemelerini sağlamak,
6- Başkanlığımız kadrosunda bulunan personelin, dış görevler nedeniyle oluşan yolluk almaları için ilgili dokümanları hazırlamak sürekli görev yolluklarını gerçekleştirmek,
7- Üniversitemiz tüm personeline yönelik ödenen promosyon ödemelerini gerçekleştirmek,
8- Bireysel Emeklilik Sistemine (BES) dahil personellerin kesintilerinin tahsilat işlem ve takibini düzenli olarak aylık yapmak,
9- Pesonel nakil bildirimini düzenlemek,
10- Sigorta tescil işlemlerini yürütmek,
11- İkramiye ödemelerini gerçekleştirmek,
12- SGK primlerini internet üzerinden gönderme işlemlerini gerçekleştirmek,
13- İş gücü çizelgelerini hazırlayıp İŞ-KUR'a bidirimini gerçekleştirmek,
14- Terfi ve maaş artışlarının yürürlükteki sözleşmelere göre düzenlemek,
15- Personelin emeklilik işlemlerine sevki, kıdem tazminatı, izin ücretleri ve diğer ödemelerini gerçekleştirmek,
16- SGK işe giriş ve işten ayrılılışlarını yapmak,
17- Personelin icra, nafaka, sendika kesintilerini yapmak,
18- Raporların internet ortamında SGK'ya bildirmek ve rapor kesinti ödemelerini takip etmek,
19- Birimde yürütülen faaliyetlere ilişkin kurum içi ve kurum dışı yazışmaları hazırlamak ve birimle ilgili her türlü evrakı standart dosya düzenine göre dosyalamak ve arşive kaldırmak,
20- Daire Başkanı tarafından verilecek diğer görevleri yapmak.
İlgili Mevzuat:
2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu
Sosyal Sigortalar Kanunu ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu
5018 Sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu
Merkezi Yönetim Harcama Belgeleri Yönetmeliği
Ön Ödeme Usul ve Esasları Yönetmeliği
6356 Sayılı Sendikalar ve Toplu İş Sözleşmesi Kanunu