ADI SOYADI | UNVANI | E-POSTA ADRESi | TELEFON/DAHİLİ |
Birol YAŞAR | Şube Müdürü | birolyasar@odu.edu.tr | 0 (452) 226 52 25/2403 |
Hikmet YONAT | Şef | hikmetyonat@odu.edu.tr | 0 (452) 226 52 25/2417 |
Selim ÇALIŞKAN | Şef | selimcaliskan@odu.edu.tr | 0 (452) 226 52 25/2425 |
Musa GÜZELKAYA | Sürekli İşçi | musaguzelkaya@odu.edu.tr | 0 (452) 226 52 25/2416 |
Görev Tanımları:
1- Başkanlığımız bütçesinden satın alınan tüm taşınır malların; muayene ve kabulü yapılanları cins ve niteliklerine göre sayarak, tartarak, ölçerek teslim almak, doğrudan tüketilmeyen ve kullanıma verilmeyen taşınırları sorumluluğundaki ambarlarda muhafaza edilmesi,
2- Muayene ve kabul işlemi hemen yapılamayan taşınırları kontrol ederek teslim almak, bunların kesin kabulü yapılmadan kullanıma verilmesinin önlenmesi,
3- Taşınırların giriş ve çıkışına ilişkin kayıtları tutmak, bunlara ilişkin belge ve cetvelleri düzenlemek ve taşınır yönetim hesap cetvellerini konsolide görevlisine gönderilmesi,
4- Tüketime veya kullanıma verilmesi uygun görülen taşınırların üniversitemizde ihtiyacı olan birimlere teslim edilmesi,
5- Taşınırların yangına, ıslanmaya, bozulmaya, çalınmaya ve benzeri tehlikelere karşı korunması için gerekli tedbirlerin alınması ve alınmasının sağlanması,
6- Tüketim malzemelerinin II. Düzey tüketim listesinin hazırlamak ve 3 er aylık dönemlerde Strateji Geliştirme Daire Başkanlığına göndermek,
7- Ambarda çalınma veya olağanüstü nedenlerden dolayı meydana gelen azalmaların harcama yetkilisine bildirilmesi,
8- Ambar sayımını ve stok kontrolünün yapılması, harcama yetkilisince belirlenen asgarî stok seviyesinin altına düşen taşınırların harcama yetkilisine bildirilmesi,
9- Kullanımda bulunan dayanıklı taşınırların bulundukları yerde kontrol edilmesi, sayımlarının yapılması,
10- Yıl sonu cetvellerinin hazırlanması ve Strateji Geliştirme Daire Başkanlığına göndermek,
11- Kayıtlarının tutulduğu taşınırların yönetim hesabının hazırlanması ve harcama yetkilisine sunulması,
12- Çeşitli kişi, kurum, şirket vb. tarafından üniversitemize hibe edilen taşınırların gerekli işlemlerinin yapılması,
13- Hurda komisyonunun, hurdaya ayrılmasına karar verilen taşınırların, taşınır mal kayıtlarından düşürülmesi ve taşınırların hurdaya ayrılması,
14- Birim ile ilgili her türlü evrakı standart dosya düzenine göre dosyalamak ve arşive kaldırmak.
15- Daire Başkanı tarafından verecek diğer görevleri yapmak,
İlgili Mevzuat:
Mal Alımları Denetim Muayene ve Kabul İşlemlerine Dair Yönetmelik
Hizmet Alımları Muayene ve Kabul Yönetmeliği